30 Aralık 2012 Pazar

Dia SA 'da ne alırsan çok UCUZA

Tekstil , yiyecek ve içecek hatta Türkcell akıllı kadınlar ile de faaliyet gösteren yenilikçi Market Dia-Sa'da herçey çok UCUZA





A-101 Harca Harca Bitmez. Ve kaçırılmayacak fırsatlar.




ŞOK 'un bu hafta ki YENİ Ürünleri

26 ARALIK - 01 OCAK TARİHLERİ ARASINDA GEÇERLİDİR











BİM' in bu haftaki YENİ ürünlerini gördünüz mü?

Biliyormusunuz onlar içimizdeler ve İhtiyaçlarını TAKİP ile %40'a varan indirimlerle karşılıyorlar

Marketlerde artık bir grup insan mevcut ve onların ellerinde farklı farklı marketlere sahip poşetler mevcut.. Çünkü A marketin de Tavuk eti indirim de olduğundan Tavuk oradan alınır , B Marketin de ise Bulgur indirim de olduğundan o da orada alınır , C Marketinde ise içecekler indirim de ve onlarda oradan alındığın da günlük yalnızca 1 kaç saatlik seyehatler sonucun da oldukça indirimle karşılıyabiliyorlar.
Onlar orta yaşlı , öğrenci ya da yaşlıca teyzeler ve amcalar ama büyük bir ortak noktası var TAKİP ve beraberin de elde ettikleri İNDİRİM!!!
Biraz trajikomik ancak azimleri ve araştırmacı takipçiliği ile evine bir ev hanımının ne denli tasarruflu olabileceğini kanıtlıyorlar.





Türkiye'de ki Süper Marketler ve Süper Değişimler

Böylesi bir başlık eminim ki okuyucuyu Market kültürüne doğru sevk ediyordur. Ancak ben Dünya'da ve özellikle Türkiye'de Marketlerin halka kazandırdıkları ve kaybettikleri değerleri ortaya çıkarmayı hedefliyorum.

Market denilince ilk akla gelen kelimeler UCUZLUK , ÇEŞİTLİLİK ve KAMPANYALAR .
Bu kelimeler akademik tanımdan uzak zihinlerde yereden ve kendisine doğru hızla çekim gücünü içinde bulunduran belki yaldızlı , ışıklı kelimelerdir bilinmez ama belli ki çok çok güce sahipler.

Bir yanım bu kelimelerde kalırken bir yanım bu kelimelerin söndürdüğü Bakkal  ve Manav sahiplerinin hüzünlü çöküşlerinde seyrediyor..