30 Aralık 2012 Pazar

Türkiye'de ki Süper Marketler ve Süper Değişimler

Böylesi bir başlık eminim ki okuyucuyu Market kültürüne doğru sevk ediyordur. Ancak ben Dünya'da ve özellikle Türkiye'de Marketlerin halka kazandırdıkları ve kaybettikleri değerleri ortaya çıkarmayı hedefliyorum.

Market denilince ilk akla gelen kelimeler UCUZLUK , ÇEŞİTLİLİK ve KAMPANYALAR .
Bu kelimeler akademik tanımdan uzak zihinlerde yereden ve kendisine doğru hızla çekim gücünü içinde bulunduran belki yaldızlı , ışıklı kelimelerdir bilinmez ama belli ki çok çok güce sahipler.

Bir yanım bu kelimelerde kalırken bir yanım bu kelimelerin söndürdüğü Bakkal  ve Manav sahiplerinin hüzünlü çöküşlerinde seyrediyor..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder